Morris52 Beginner

|
Geplaatst: 11-08-2008 18:32:22 Onderwerp: Problemen met inschrijven van Jinlun bij DIV |
|
|
Nadat ik mijn Jinlun had ingeschreven bij de DIV , kreeg ik enkele weken later een bericht van de DIV dat ze een copie van mijn conformiteitattest moesten hebben.
Vandaag kreeg ik terug bericht van de DIV waarop ze weigeren het voertuig in te schrijven.
Betreft : Toekenning van referentienummers aan voertuig van cat L
De europese richtllijn 2002/24EG werd omgezet in het KB van 26/02/2003
Met toepassing van artikel 16 van die richtlijn mogen voertuigen van de cat. L die in dienst werden genomen maar nooit in het verkeer werden gebracht niet meer worden ingeschreven, indien ze de voorschriften van richtlijn 2002/51/EG, omgezet in het KB van 2/10/2006 betreffende de verontreiniging door uitlaatgassen, niet naleven of indien de typegoedkeuring vervallen is op grond van nieuwe van kracht geworden richtlijnen
Deze nota wordt onmiddelijk van kracht
Getekend; in naam van de minister ........
Dus dit wilt zeggen dat mijn Jinlun vanaf vandaag niet meer op straat mag komen.
2136 euros voor de vuilbak ? of is er ergens iets misgelopen ? ........ morgen bel ik naar de DIV om meer informatie.
Als er iemand is die hetzelfde probleem heeft gehad , laat me dan aub iets weten
Mvg , Guy |
|