maestro Beginner

|
Geplaatst: 02-11-2009 22:27:16 Onderwerp: suzuki of yamaha of ...??? |
|
|
Beste forumleden,
Ik rij momenteel met een vespa lxv 50 cc, en ben er helaas helemaal op uitgekeken. De oorspronkelijke bedoeling was woon-werkverkeer, kleine ritjes in het weekend en het vrouwken wou der ook mee kunnen rijden . Dat laatste is echter nooit gebeurd en steeds 45 km/u rijden (aan opdrijven ga ik niet beginnen) om dan voorbijgestoken te worden door pubers op plastieken boosters met een klasse A-plakske is werkelijk frustrerend . Vandaar dat ik de stap wil zetten naar een 125 cc, maar wat moet ik kopen? Ik hou wel van motors met een vintage-gehalte. Vandaar dat ik ook voor een vespa koos. Jammer genoeg zijn die dingen in 125 cc (nieuw, want ik wil geen okkasie) onbetaalbaar. Een lml lijkt mij wel wat, maar er zijn hier in Oost-Vlaanderen geen verdelers meer. Naar het schijnt zou er teveel werk aan zijn om ze rijklaar te zetten. Na enkele uren internetten kwam ik op 2 modellen die mij kunnen bekoren. Nl. de suzuki rv 125 vanvan en de yamaha YBR 125 custom. Wie kan mij helpen om de knoop door te hakken. Wie heeft ervaring met één van deze motoren, wat kosten ze, rijervaring, vermogen, snelheid, enz. Of zijn er andere vergelijkbare modellen die beter zijn? Laat het mij weten... Merci  |
|